Θεραπευτική Άσκηση

Κάθε άρθρωση του σώματος αποτελεί και έναν μικρό κόμβο κυκλοφορίας της αίματος, της λέμφου αλλά και της ζωτικότητας. Η καθημερινή κίνηση αποτελεί μια δυναμική προϋπόθεση υγείας & αρμονίας καθώς σε συνδυασμό με τη διατροφή, την επαρκή ανάπαυση και τη δημιουργική δράση συνδράμει στη διατήρηση της καθημερινής αρμονίας και παράγει ουσιαστικά οφέλη υγείας. Σε αντίθεση με τις δυναμικές προπονητικές πρακτικές που μερικές φορές καταπονούν τα οστά και τους μυώνες, οι κινητικές θεραπευτικές πρακτικές:

  • αναζωογονούν τα αποθέματα ζωτικής ενέργειας του αιθερικού μας σώματος και συμβάλλουν στην αποδέσμευση των τοξικών αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, που παράγει ο μηχανικός, σύγχρονος τρόπος ζωής.
  • συντελούν στην εξισορρόπηση της εύρυθμης λειτουργίας όλων των οργανικών συστημάτων συμπεριλαμβανομένων των αναπνευστικού, κυκλοφορικού, απεκκριτικού, πεπτικού, ορμονικού, νευρικού και αναπαραγωγικού, εγκαθιδρύοντας μιας κατάσταση δυναμικής ισορροπίας που γεννά εσωτερική και εξωτερική γαλήνη και διαύγεια.
  • χαλαρώνουν, τονώνουν και ενεργοποιούν κατάλληλα και στοχευμένατα εσώτερα και πιο λεπτοφυή τμήματα του σώματος όπως οι εν τω βάθει μυώνες, οι αδένες, οι ιστοί και οι νευρικές απολήξεις.
  • ο συνδυασμός καθέτων, οριζοντίων και κυκλικών κινητικών κατευθύνσεων ανοικοδομεί αποτελεσματικά τις ομάδες μυώνων που αγκαλιάζουν τη σπονδυλική στήλη, επαναγκαθιστώντας αυξημένη ροή οξυγόνου και ζωτικότητας σε ασθενείς και άτονες περιοχές.
  • ο συνδυασμός της ενσυνειδητότητας, της φυσικής αναπνοής και της ενεργής χαλάρωσης κατά τη διάρκεια της κίνησης, παράγει άμεση και ταχεία κυτταρική αναζωογόνηση, καθώς σταδιακά ο νους αποκόπτεται από την συνεχόμενη και αδιάκοπη παραγωγή άτακτων συνειρμών και σκέψεων, βαθμιαία επιβραδύνεται, χαλαρώνει και αναζωογονείται βαθιά.
  • ο συνδυασμός της κίνησης με τη φυσική αναπνοή, βελτιώνει και τονώνει την ελαστικότητα του διαφραγματικού μυώνα στην περιοχή του ηλιακού πλέγματος, συμβάλλοντας στην απελευθέρωση του καταστροφικού στρες, αυξάνοντας την επίγνωση και τη συνειδητή διαχείρηση των σκέψεων και των συναιθημάτων μας.
  • ενισχύουν τη συγκέντρωση των κυτάρρων ανοσοποίησης, βελτιώνοντας τη φυσική μας άμυνα και ζωτικότητα.
  • ο συνδυασμός της ενσυνειδητότητας, της φυσικής αναπνοής και της ενεργής χαλάρωσης κατά τη διάρκεια της κίνησης, ενδυναμώνει το νευρικό σύστημα, χαλαρώνει τους μυώνες του προσώπου, βελτιώνει την ποιότητα της επιδερμίδας και λειαίνει τις ρυτίδες έκφρασης.

Επιπρόσθετα σε ένα βαθύ και πολυεπίπεδο φάσμα υγείας η άσκηση:

  • Εξαγνίζει τους μεσημβρινούς από τις ενεργειακές απορροές και τα τοξικά συναισθήματα
  • Ενισχύει την κινητικότητα στις αρθρώσεις
  • Τονώνει και ενδυναμώνει τους μυώνες και τα οστά
  • Καθαρίζει τα μεταβολικά κατάλοιπα από την κυκλοφορία τους αίματος.
  • Ενισχύει τη λεμφική κυκλοφορία και τονώνει τη δυναμική λειτουργία της καρδιάς.
  • Εξισορροπεί τη μυϊκή δύναμη με την ελαστικότητα στους μυώνες, τα μαλακά μόρια και τις αρθρώσεις
  • Ενισχύει τη φυσική έκκριση των ορμονών της ευεξίας (ενδορφίνες) και της μελατονίνης, θωρακίζοντας τη φυσική άμυνα του οργανισμού και εδραιώνοντας τη θετική μας προδιάθεση και ηρεμία.

Οι συνεδρίες Θεραπευτικής άσκησης που προσφέρουμε βασίζονται στα θεραπευτικά συστήματα της Παραδοσιακής Γιόγκα, της Μακροβιοτικής & της Παραδοσιακής Κινέζικης Ιατρικής και περιλαμβάνουν:

  • Βασικές ασκήσεις αποσυμφόρησης
  • Βασικές ασκήσεις γενικής τόνωσης & ενδυνάμωσης
  • Θεραπευτικές ασκήσεις για το Ήπαρ & τη Χοληδόχο Κύστη
  • Θεραπευτικές ασκήσεις για την Καρδιά & το Λεπτό Έντερο
  • Θεραπευτικές ασκήσεις για τον Σπλήνα, τον Στόμαχο & το Πάγκρεας
  • Θεραπευτικές ασκήσεις για τους Πνεύμονες & την Καρδιά
  • Θεραπευτικές ασκήσεις για τους Νεφρούς & την Ουροδόχο Κύστη

Η πρακτική της Θεραπευτικής Άσκησης πραγματοποιείται μέσω:

  • Ατομικών Συνεδριών
  • Ομαδικών συνεδρίών σε μικρά group

Εισηγήτριες:
Μαριάννα Χρυσικάκου